14 Ekim 2012 Pazar

bir gecede saçlarım şeffaflaştı

O çok sevdiğim hallerden hallicesindeyim, yalnızım. Kendimi şımartmak hala ayıp, gizli gizli dilimle damağımı gıdıklıyorum.sırıtıyorum.Kafama attığım soru işareti oltaları yosun çekmeye devam ediyor, hoş iyi ki canlı bir şey yakalamıyorum çünkü öldürmek zor zanaat.Bir şeye karar vereceğim neşteri getirin.İkiye bölünmek yetmeyecek sanki, ama ikiden fazla bölünürsem küçülürüm ki.Küçük benliklerle iş daha da zor, yaptıklarının fark edilmesi için toplu hareket etmeleri gerek.Ama organize hareket etmek varoluş nedenlerine ters.

Tamam çocukça bir hareketle kandırayım zamanı da dursun biraz;hareket etmeyerek. İstemsizce çalışan kaslar 5 dakika ihtiyaç molası ! Ama bunu kibarlığımdan söyledim, siz mola vermeyin.Söz bu bedenin sonunda sonsuz istirahat sizi bekliyor.Sözüme bir güvence sunma şansımda yok.Tek şansınız bana güvenmek, baya şanlısınız anlayacağınız..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder